Ogretmen_anneeee Ankara dayım kızlar tanesini 1 TL den vermek istiyorum. 5 numara aldım sanıp yanlışlıkla açtım . açık paket 100 adet var elden teslim de olur
Ogretmen_anneeee Mervegemen 100 adet var . Gönderirim tabi ancak kargoyu sizin ödemeniz gerekir ne kdr tutuyor bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ogretmen_anneeee shawty evet 100 adet 100 TL . Paket 96lı ben 4 numaradan 5 e geçeceğim için elimde 10 tane daha vardı yanına koyacağım ben 5 e geçtim cünkü . Ancak kargo ücreti sizin karşılamanız lazım ne kdr tutar bilmiyorum
shawty Ogretmen_anneeee Sorun değil siz özelden yazın bana ben size numaramı vereyim konuşuruz adresi vs yarın ödeme yaparım kargo yaparsınız
shawty Ogretmen_anneeee Yalnız ben şimdi baktım da ben natural olanı kullanıyormuşum stok yaptığım için unuttum 🙄 Arada ne gibi fark var bio natural ile ? Ona göre alayım sorun yaşamayayım
Ogretmen_anneeee shawty canım ben natural de bio natural de kullanıyorum . Bio natural biraz daha yumuşak bi tık daha pahalı natural den . Bize ikisi de pişik yapmadı
Ogretmen_anneeee GizemElf henüz değil canım yukarıdaki bi dönüş yapsın bana eger almazsa sana yazayım olur mu