İki buçuk kilo dogan bebeğim şuan 9aylik bugün tartildı 9kilo700gram boyu 70santim hemşire ayına gore biraz kilolu dedi cevremdekiler bu çocuk obez olucak çok şişko falan diyolar bende boy atinca zayiflar diye düsünuyorum ama iştahlı yemesi falan iyi