Kızlar bezi bırakalı 1 ay oldu çişte problem yaşamıyoruz yapıyor lazımlığına dışardayken de çiş suluğu aldık ona yapıyor gecede 1 kere çişe kaldırıyorum çok şükür ıslatmıyor altını ama kakaya gelince konu lazımlığına yada wc ye yapmıyor kakası gelince popomu yıka diyor yıkıyorum bu böyle 3 4 tekrar ediyor sadece popomu yıka diyor kakayı en sonunda yine kıyafetine yapıyor Allah aşkına akıl verin ne olucak nasıl kaka problemini çözücez bir
Fikir verin lütfen