Skrsln Kızlar doğumumdan bu yana 3 kez mastit geçiriyorum. Bebek için antibiyotik kullanmak istemiyorum ama iyice ilerler diye de korkuyorum. Sağıyorum, sıcak ve soğuk uyguluyorum başka önerisi olan var mı acaba
goncaalp Skrsln bende olmustum hemsireyim bu arada emzirirken kullanilabilen antibiyotikler var ve ne yazik ki antibiyotiksiz gecmiyor.
Gonul_celen Skrsln sağım yapmak ve emzirmek Eger açılmayan kanallar varsa masajla sucak soguk uygulama deneyin hangisi iyi gelirse bazen soguj bazen sıcak fayda etti bi de göğüs ucunu kontrol edin minik beyaz sivilce gibi birşey varsa tıkanıklık oluyor onu patlatmanız gerekebilir steril edilmiş bir iğne ile
Skrsln goncaalp ben o kadar sık oluyorum ki bebeğim 4 aylık 3 kez oldum perişan eden bir şey maalesef
goncaalp Skrsln evet biliyorum ve antibiyotiksiz oldukca tekrarliyo bende antibiyotikle kurtuldum titreme yanma berbat bisey
Emine_123 Antibiyotik siz geçmiyor ileri giderse daha kötü cerrahi yöntem uygulanıyor.. Geçmiş olsun inş geçer..
Summer Skrsln bana da çok sık oluyor maalesef😐 çok sıcak duşun altında memenizi tarakla pıt pıt şekilnde masaj yapın iyice yumuşasın yarım saat kadar yapın sonra sağın ardından da bebeğiniz emsin ama kızarıklık ve ateş varsa maalesef antibiyotiksiz geçmiyor
Ayyenazmi Daha onbeşgün öncesine kadar mastitle micadele ettim hatta göğsomon birinden hiç süt gelmez oldu antibiyotikte bayda vermedi yinede kullandm sonra solgarın lesitini duydum yurt dışonda mastit olan annelere veriliyormus türkiyede bir araştırmadada öneriliyor mastit icin şuan hem sütüm arttı hemde emmeyen kızom ememye basladı kızom emerken cıkmayan sütüm.kızın yüzüne fıskırıyor mastitin sebebi sütin yağlı olup kanalı tıkamasıdır cok feci ateş yapıyor bu ateslenmelerden sonra süt kesiloyor zaten ama ben suan ne sağıyorum ne masaj yapıyorum bir vakit sağmasam ağrıyan göğsüm çok rahatladı hamdolsun tedavinide aksatma lesitini mutlaka almalıson eczanalerin depolaronda oluyor getirtiyorlar ginde iç defa kullandm 8 saatte bir bebeğin zeka gelisiminide olumlu etkileri var sadce bu nedenle kullananlar var
Melisaaan Skrsln surekli sag sakin ihmal etme bide duşa girince göğüslerine saçınla masaj yap inşallah geçer benimki oyle geçti
Sevgi1 Skrsln sabahtan akşama sağ onu bende öldüm iki günde geçti sagarak bide antibiyotik yazmıştı Dr çok ateslenmistim Parol fln da icebilirsin
Alperenimm Dün dr a gittin bu problemden benimkide mastit ama dr um senin ki baya ilerlemiş dedi antibiyotik değil iğne yazıcam yoksa boşaltırlar hastanede dedi 2gündr iğneye gidiyorum biraz hafifledi
Skrsln Alperenimm çok geçmiş olsun canım ben 2 gündür çok çektim bugün hafifledi. Sürekli sağdım ve buz uyguladım baya küçüldü o sertlikler ve kırmızılık geçti bugün. Ateşim de düştü