Semire benim kız onu icmemisti. Alerji mamalarinin tadı gerçekten kötü. Onu icmeyince pregomin as ye gecmistik. Ablamın arkadasun kızı onu içip obez gibi neocate. 4 yaşında hala içiyordu. Demek ki kilo yapıyor. Benim kız iştahsız bir bebekti hala daha öyle. İdrarında koku almamıştım ben.