Merveeee22 Kizlar verem asisi olduktan 2 ay sonra sislik olustu sertlik var kolunda hala gecmedi patlamada olmadi smdi 8 aylik olcak oglum nezamn gecer acaba sziinde basiniza gelen oldumu
Deletedmom0099 Merveeee22 evet cok normal bir süre sonra iltihap olup yaraya dönüşücek ve izi kalıcak