Nesli22 Meme artı mama ilerliyoruz doktorumuz Aptamil eoprotin mama vermemi söyledi kilosu 3 buçuk kilo olana kadar ama her iciste bogazna kaciriyor ne yapmam lazım mamayı bı türlu iciremiyorum korkumdan
Nesli22 twofruits Nuk biboron ve Philips aventinki var.ama yinede bı turlu olmuyor.ilk verdiğimde bogazna kaçtı ve mosmor oldu Allah’tan hastanedeydik çok korktum ilk bebeğim.evdeykende denedim ve sürekli böyle oluyor topuğunuu sıkıp ağlattım
Nesli22 Papatya2636 Evet herhangi bir sorun yoktu. Fakat 30. Haftadan sonra karın cevresi 3. Hafta geriden geldi ve 37. Haftada doğum yaptım kilosu da düşük ilerlemedi son kontrolünde 2100 gram dogdu
twofruits Nesli22 lansinohun yavaş akışlı biberonunu deneyebilirsiniz yatarakta içse düz de emmediği sürece süt gelmiyor