deniz-95 Merhaba arkadaşlar, Kızımın beşiğini büyüttüm. Farklı bir beşik aldım. 2 gündür beşiğe koyduğumuz gibi ağlıyor asssla uyumuyor. En sonunda yorgunluktan uyuyakalıyor. Var mı bir çözümü olan 😞😞 8 aylık
Aselzumra23 deniz-95 birkaç güne alışır bence bende annemlerde kullandığım beşikten sonra eve geçince ilk birkaç gün zorlandık ama alıştı sonrasında
deniz-95 Aselzumra23 dün akşam üzeri başladık kullanmaya. Şimdi ona kıyamayıp da diğerine geçersem alışma süreci çok uzayacak. Böyle de vicdanım el vermiyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Goktugunannesi1234 deniz-95 bilgim yok ama etrafına yastık filan koysanız alanı genisleyince kendini güvende hissetmemiştir.
deniz-95 Goktugunannesi1234 olabilir bunu deneyeceğim. Hep dönmeye çalışıyor ve dönüyor. Ne edicem bilmem 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Semihinannesi deniz-95 ya bende beşıgini degistircem park beşik aldim ama işte alistirmada cok zorlancam diye ugrasmadim benimki 9aylik kundaklanip uyuyo köy beşiginde ve artik siğmiyo ona🤣
deniz-95 Semihinannesi değişme bırak gözünü seveyim ben şimdiden pişman oldum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bizimki sallanarak uyuduğu için anne yanı asansörlü aldık
Semihinannesi deniz-95 bizimkide sallanarak uyuyo ama ayakta falan asla uyumuyo illa o kollar kundak olucak.benim aldigimda anne yanı olan sallanan park besikten nolcak bilmiyorum duruyo öyle