Kızlar selam bebeğim 6 ay 2 günlük oldu yanına yatıyorum 10 dkda uyuyor 1-2 haftadır. Ellerimi tutarak uyur ama ben desteksiz alıştırmak istiyorum ellerimi tutmaya da emziğini tutarken elini ağzına götürürdü sürekli ordan alıştı. Şimdi veriyorum eline uyku arkadaşını ama 3. Dişi uzuyor sürekli uyku arkadaşını yemeye çalışıyor nasıl alıştırabilirim. Yoksa beni arkadaş yapacak bu gidişle