umutsuzanne_34 Kartuş ağda aldım ama nasıl ısıtıp kullancam sürülmuyor fişe taktım boşa dönüyor kaç dk bekleteyim ki
Semihinannesi umutsuzanne_34 kullanmadigin cezveye su koy agdayida icine koy su isindikca oda ericek diger turlu makinesi hemen isitmiyo benimki
umutsuzanne_34 pogacayanakk ısındı şuan ama güzel almadı morardı kolum bomonti diye bir marka kartuj çıktı içinden sesu iyiyse ondan alayim
umutsuzanne_34 Semihinannesi makinesi ısıttı şuan ama kartuj markasından mi bilmiyorum almıyor güzel bomonti markası vi vet mi kullanıyorsunuz siz
Semihinannesi umutsuzanne_34 aynen vi vet kullaniyorum çokta guzel aliyo pudralı olan agdasıda var o markanin o da guzel aliyo kizarıklik yapmiyo
pogacayanakk umutsuzanne_34 ay kardeşimde bileniyor diye bir markanınkinşn almıştı sizin anlattığınız gibi vücudu hem morardı. Ben bir yıldır kullanıyorum gayet memnunum ama sesu makinesine her markanın agdası olmuyor kendi agdası tek oluyor alırsanız bilginiz olsun
umutsuzanne_34 pogacayanakk makinayı yanımda götürürüm ama olmazsa vivet iyi mıdır kolum sivilce gibi kabardı ya canım yanıyor
Semihinannesi pogacayanakk bilenior o markayida kullandim o da guzel aliyodu bir yere ayni anda çok kere agda yapinca morarma olur ama vivet kadar iyi degildi tabi
umutsuzanne_34 Semihinannesi kolum mosmor oldu açıyor bide bilsem takım şeklinde alırdım vivet veya sesu