Bebeğim 3.5 aylık oldu tazyik yüzünden zar zor emziriyorum memeler terbiye olur dediler ama yok ne denediysem olmadı yatarak emzirme makaslayarak emzirme geri yaslanma emzirme önce elle sağım elimle 60 cc den fazla sağıyorum yine de tazyik var bu tazyik sütün çok olmasından mı kaynaklanıyor yoksa süt az da olsa tazyik memeden kaynaklı mı elimle sağıyorum 10 yerinden fışkırıyor eğer çok olmasındansa biraz diyet yapmak istiyorum