SemaOnur Kızlar oğlum 4 aylık ve anne sütü+mamayla besleniyoruz kilosu hala geriden geliyor hipp combiotik kullanıyoruz ama çok kilo aldirmiyor sanki kilo aldıran mama var mı tavsiye edebileceğiniz 😑
Ayaz0608 SemaOnur aptamil kilo aldırıyor ama gaz da yapıyor biz humana kullanıyoruz kilo alımı ıyi hemde gaz yapmıyor
emirdgeveannesi SemaOnur babay goat keci sütü bazlı mama ve içinde tek pastörize süt bulunan mama kılo alımı cok guzel bebeğimin 2950 35 haftalık dogdu suan 6 bck 7 kilo 3 ay 21 gunluk
SemaOnur Ayaz0608 Aptamil kullandık ama bizde inanılmaz gaz yaptı o yüzden cesaret edemiyorum kullanmaya😔