elmaliturtam bende destekcilerim sonuçta can kurtariyorlar ayrıcalıklı olmaları lazım empati yapabiliyorum. Arkadaşlarım sevdiklerim var hastanede çalışan onlar için en iyisini isterim. Randevu var hemşire sıra veriyor 1 doktor muane ediyor diğerleri sistem yok deyip gülerek geçiyorlar ertesi gün grevdeyiz diyorlar bityor sistem yok diyorlar 1 haftadan uzun süre uğraştık. Bugün çalışmamaları gayet doğal geliyor. Çünkü bir can yok oldu aile parçalandı keşke olmasaydı. Allah bunu yapanın belasını versin.