Nazlican Aleyna_nur19 Tad değil ama bizde reflü var, bi kez normalini içirdim bi kutu bitene kadar yani kusması geri başladı.
Aleyna_nur19 Nazlican ya bizde reflü falan yoktu memlekete geldim küçük kasabadayım maalesef gold olanından bulamıyorum bebelac sadesini denicem inş bişey olmaz