Merhabalar benim sağlık güvencem yok yeşil kartliydim hastaneye randevu almıştım gittiğimde sağlık güvencem in olmadığını ücret ödemem gerektiğini söylediler sizce bu nasıl oluyor normalde ücret ödemiyordum ben devlet hastanesi bu arada ne yapmam gerekiyor