Zhdsgn Merhaba bebeğim 14 günlük anne sütü sarılı dedi Dr satılık değeri 13 tek çıktı nsl geçer kaç gün sürer daha ince yaşayan var mı ?
eyll_544 Zhdsgn annesütü sarılığınında tek tedavisi yine anne sütü bolbol emzirin biz mamayada başlamıştık birde ben 3 gece beyaz ışıkta yatırdım sabahları soydum 5dk güneşte tuttum 3,4 güne geçmistii hastaneye yatmadık biz coksükür
BenMathilda Zhdsgn biz iki aylık olduk hala goz bebeklerinde hafif hafif var ve yuzu de bazen sarariyo, 3 aya düzeliyomus Allahin izniyle
milaseren Zhdsgn benim kızıma bir sürü tahlilden sonra bu tanıyı koymuşlardı. Anne sütündeki bir maddeyi karaciğer parçalayamıyor. Emzirmeye devam bizde cocugun renginin kendine gelmesi 4. Ayı bulmuştu. Kilosu yerinde giderse hiç tasalanmayın. Şekerli su gibi yöntemleri hiç denemeyin. Geçecek🍀
Nebicimanne Zhdsgn bizdede vardi doktor sadece emzirmemi soyledi bende durmadan emzirdim 2.ayda tamamen gecmisti degerimiz 11 e kadar cikmisti
adles89 eyll_544 Zhdsgn gecmıs olsun bızde anne sütü sarılıgı gecırdık 2,5 aylıkken tamamen gecmıs oldu cok şükür sen her zamankı gıbı duzenlı bol bol emzir Allhın ıznıyle atlatır🤲🏻
Ege1 Benim 40 ından sonra düzelmişti bol emzirdim ama sıkıntı etmeyin eni sonunda geçecek siz emzirin yeter