Theodora geçen gördük yeni atamaları. Hepsi Arapça isimler. 🥲 gidenin yerine Türklere bakacak doktor bulamayacaklar.
İşini iyi yapmayan her meslekte var sorun yaşayabilirsin. Kimseye zarar vermezsin. Dövemezsin.
Ölduremezsin.
Ne biçim oldu her yer. Evden dışarı çıkarken, acaba sağ dönecek miyiz diye düşünerek çıkıyorum.
Çok üzüldüm. Videosunu izledim.
Doktorun odası kan içinde.
Doktor olmak isteyen çabalayan evaldiniz olmuş,hasta bakarken sebebi her ne olursa olsun.. Tartıştı, bakmadı, belki müdahale ettiği hasta öldü diye doktorun ölmesine göz mü yumacagiz?
O doktor evlat olunca değerli olur da başkasının evladı olunca değersiz mi?
Sözüm geneldir üzerinize alınmayın.