Elegance ben kavanoz da çorba yapıp,dondurup yanım da goturmustum,pirinç unu mamayı seviyodu oğlum,elektriki ocakta götürmüştüm yanımda.Oğlum 11 aylıktı gittiğimizde ama katı yeme problemi vardı.Eğer sizinkinin yemesinde problem yoksa oteldeki çorbalardan da rahatlıkla yiyebilir.Geçici bi süreç ben hazır mama,hazır meyve püresi falan kullanmıştım mecburen rahat olmuştu ama tercih senin tabiki de☺️