Kızlar 4 bucuk aylık oglum var emzırıyorum daha doğumdan sonra regl olamadım. peceteye 2 gun pembe akıntı gıbı geldı kesıldı suan ne gelen var ne giden..aılemın yanındayım esımle en son ilişkim 1 mayısta oldu bugun gebelık testi verdım beta 0.100 yazıyor.bu durumda gebelık kesın yoktur degılmı ilişki üzerinden gectı bayag