Merhaba kızlar . Nasipse bu ayin 24 unde sunnet cemiyetimiz var. Herseyimi aldim ettm ama canta almadim sevmiyorum cunku abiye tarzı cantalari daha sonra da kullanmam .arkadaslarim olmasi gerekiyor diyor hediyesini veren falan olur diye ama orada zaten sandk olacak gerekli mi sizce