Sezeryan oldum ve yeni kırkım bitti. Çok korkuyorum yanlışlıkla da olsa hamile kalırsam ne olur bilmiyorum, korunun vs. demeyin zaten korunacağım sadece üst üste hamile kalınınca ne oluyor Sezeryanda ? Arada en az 3 yıl olmalı diyorlar daha erken hamile kalan var mı merak ediyorum