Her gün banyo ve ince kıyafet. Benim bebeğimde 43 günlük o civarlarda oldu isilik yenidoğan üşür diyip durdular giydirdim ama keşke yapmasaydım. Uzun kollu bile giydirmiyorum şu an. Sadece zıbınla tutuyorum ayağından çoraplarını çıkarmıyoruö hiçte üşümüyor. Doktora sordum o da göğüsünü ve sırtını kontrol et soğuk değilse üşümez dedi. Öyle yapıyorum ve geçti isilik çok şükür.