Merhaba kızlar 👋 nasılsınız Bayadır yoktum. Şimdi benim oğlum 1.5 aydır kreşe gidiyor. Aylık 1500 e anlamıştık bu ay itibariyle 1700 olucakmış. Benim evim 45 dk uzak merkeze anneme geliyor hafta içi kalıp tekrar evime gidiyorum hafta sonu bir süre. Eşim de çalışıyor hafta içi ayrı kalıyoruz maalesef onun açısından ve benim açımdan zor oluyor. Ama şöyle bir avantaj var oğlumun gelişimi çok olumlu ilerliyor. Mesela yemesi içmesi yoktu uykusu düzensizdi kelimesi hiç yoktu 2.5 yaşında ve maalesef yanımızda arkadaş ortamı olmuyor oğlumun. Orda çok mutlu öğretmenini çok seviyor arkadaşlarını sabah beni kaldırıyor gidelim diye. Hafta sonu bile. Birde eşim tus sınavına bu sayede ayrı olsakta hazırlanabiliyor. Bende ingilizce çalışıyorum. Yurt dışı düşünecemiz var ikinci planda. Çünkü hiç bir mesleğin saygı duyulmadığı bir ülkedeyiz maalesef. Özellikle sağlıkta maalesef bir doktor bugün yine öldürüldü. Dezavantajları ise ayrı kalmak ve araba biliyorsun mazot fiyatı almış başını gidiyor. Haftada nerdeyse 300 tl mazota gidiyor. Doktor evet ama borçlamız da çok fazla. Evimiz rütübetli baya ve maalesef böcek de var evde bulamıyoruz küçük yer. Sürekli hasta oluyor maalesef. Eşim de eylüle kadar gönderelim yeterli diyor. Sizce ne yapmalıyım siz olsanız ne yapardınız?