Kızlar 2 gün önce kan verdim b 12 düşük dedi apikobal diye bi ilaç verdi bide folik asit bende 2 gün kullandım bugün de tesaďufen reçetesine bakıyordum emzirenler içmemeli diyor bebegimi de emzirdim içince bisey olur mu ya kullanan varmı lütfen 🥺birde bugün ayaklarının üstüne basamıyorum kendimi halsiz yorgun bitkin hissediyorum onunla alakalı olabilir mi yoksa normal yorgunluk mu😓