Bedsssss ne kadarlık? Başlarda bizimde öyleydi horultuda var agzı acık 1 yaş olunca düzeldi kendiliğinden. Hastane cıkısında yenidoğdugunda doktorumuzda demişti zamanla düzelecek diye. Ufaksa bekleyin bir müddet derim. Ama temizleyin siz burnunu devamlı