Kızlar son postumdan sonra yorumlarda birileri saolsun canım anneler saklanmayı istemiyor belki dediler 😂 o gün karar alıp beşiği odaya kapattım çocuğu yere yatırı poposuna vura vura pispis yapa yapa uyutuyorum 2 gün oldu beşik kullanmayali acaba yanlış mı yapıyorum yani sallanırken daha geç uyuyordu boyle daha erken uyuyor ağlıyor ama ağlayınca sağ sol yer değiştiriyorum ve 40 30 dakika olan uykusu 1 saate çıktı sizce böyle devam mi edim ne dersiniz ama iyiki o gün o postu açmısim🤭❤️