semasi17 merhabalar çok uzun zaman olmuş ama.aratirken gördüm. Aynı dertten muzdaripim.9 ay 25 günlük oldu kızım.8 diş çıkardı kucak dışında bir isteği olmadı.mama ile beslendi hep. Bir defa kalkardı gece şimdi saat başı kalkıp mama istiyor aciktigindan değil eminim. Gündüz uykuları kısaldı. Atak galiba 🤦 geçti mi ilerleyen günlerde sizin ki çok merak ettim. Yazın erken aydınlanıyor diye 6.7 gibi kalkardı sonra 7, 5 a geçti.simdilerde 5.6 da kalkar oldu ne gece ne gündüz uyumaz oldu. 9 gibi yatıyor 12 ye kadar 12 den sonra saat başı ayaktayız.gercekten çok yorucu olmaya başladı meğer kuzu gibi bı çocuğum varmış 😭😭