yesim42 2012 yaptırdım kemik vardı onu kırıp aldılar ilerde düşüş olmasın diye hafif ucunu kaldırdılar görüntü olarak çok güzel oldu 2 yıl sonra şikayetim devam etti tekrar gittim kemik alınan yenirden et oluşmuş bu defa lazerle ameliyat yapıldı 5yıldır yine aynı şikayet devam ediyor kendi Dr bulamıyorum başka Dr larda riskli diyor yapmıyorlar şuan sağ burun deliğinden nefes alamıyorum ve çok gülerken hafif burnum yamuk duruyor, şimdiden geçmiş olsun