pamuk-prensesim merhaba bişey sormak istiyorum ben yeni atandım bebeğim 6,5 aylık
Analık izni kullanmadım ama analık izni bitiminden itibaren ilk 6 ay 3 saat diğer 6 ay 1,5 saat diyor analık izni kullanmadığım için ben izin kullanmış gibi 8 aylık olana kadar 3 saat mi kullanacağım?