Merhabalar Eylül’de 13-14 aylık olacak kızım ben de öğretmenim bu sene ücretsiz izinde idim ama önümüzdeki sene çalışayım diyorum kreş baktım ama içim kreşe vermeye el vermiyor ama burda da tanıdık kimse yok bakacak kimse de yok Urfalı ya da Urfa’da olan var mıdır önerisi olan