Herkescokitici06 1 yaşa kadar doktor yemememsi normal demişti bana benım hala oğlum mama yiyor bazen dişinden dolayı hiç yemıyor sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum. Zaten mideleri küçücük bizim gibi yemesi beklenemez ki bız anneler çok hırpalıyoruz kendımızı kendını hırpalama 1 yasından sonra hala mama yiyen var öyle düşün sağlıklı olsunda kılosu boyu ayına göre normalse takma bu kadar