AfraSum Papatya2636 kaç derece ev? Benim genelde 27 derece falan oluyor 🥺 yinede incecik örtü ortuyorum. Uyuyanin üstüne kar yağar derler ya için el vermiyor. Bı de bebeğim daha küçük 4 ay 8 günlük.
birmelekannesiiiiii Papatya2636 ben zibinla yatırıyorum ve evim çok sıcak güneş batana kadar bende öyle diyim ama yine de ne olur ne olmaz cok ince bişey örtüyorum evde tülbent varsa örtebilirsin canım fazla terletmez hemde çok ince
NurY Papatya2636 sıcak diyorsunuz örtü örtülür mu hiç pişer çocuk , ben klimayı açıyorum evler yanıyor