RozaOzlem Merhabalar bebeğim 35 günlük ve hiç ağlamıyor. Günde toplam 2 dakikka bile sürmeyen ağlamaları var. Dün doktora götürdük kan tahlili istedi. Koldan kan aldılar hiç ağlamadı. Çok korkuyorum kötü bir şey mi var
Mariposa RozaOzlem hiç ağlamayana denk gelmemiştim hazır oradayken hemşireye falan sorsaydınız ya normal mi diye
Papatya2636 RozaOzlem bende bu aralar çok korkuyorum hiçbişeye ağlamıyor normalde yırtardı kendini acaba sıcaktanmı bunalıyorlar🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
melekdag RozaOzlem ihtiyacını hemen karşılıyor , kucağa alıyorsanız ve gaz sancısı yoksa ağlamayabilir . Kan verme olayına bişe diyemeyeceğim
ballilokum3 2 aylıktı kan alındı hiç ağlamadı tepki bile vermedi. 4 aylıkken yine alındı. Çok ağladı.
KEREM0000000 RozaOzlem benim bebeğimden bikaç defa kan alındı genellikle ağlamıyor bir defasında kan alma bittikten sonra çığlığı basmıştı ama büyüdükçe acıdan değil korkudan ağlıyorlar bence
_YanakReisinAnnesii RozaOzlem benim bebeğim de 4 aylıkken alınan kan da hiç ağlamamıştı.. 7 ay dan sonra birşeylerin bilincinde olduktan sonra kan verirken ikimiz de alan hemşire de kan ter içinde kalıyor söyleyeceklerim bu kadar 😬😂