Adakaybike Bizim Arife günü gece ateşlendi ama hafif ateş 1. Günüde ateşliydi 2.3. Günü bişey yoktu 4. Günüde ateşlendi 😔 şuan ateş nöbetindeyim 37,4 sayıklıyor ara ara uykusunda😔 gündüz hiç hali yoktu iştahıda gitti ne olduğunuda bilmiyorum döküntü yok sizin ne zaman çıkmıştı ? inşallah diştir yanağı şiş biraz neyse çabucak geçsin inşallah Rabbim evlatlarımıza şifalar versin 🤲🏻😔🤲🏻