Ece__ RaYaOm ben ilk başlarda mama kullanıyordum ve bebek suyu ile yapmadım. Normal içme suyunu kaynatıp ağzı kapalı bir cam kaba koyuyordum, mama yapacağım zaman o suyu ılıtıp mama yapıyordum
Dtkubra RaYaOm bebek suyunu kaynatılmış su gibi düşünün. Mama yaparken de normal suyu önce kaynatıp sonra bebeklerimize kullanıyoruz bebek suları direkt hazır olarak kaynatılmadan kullanılıyo