mysonmylove Bugün oğluma kan tahlili yaptırdık bazı değerleri düşük ama internette bakınca bir sürü şey yazıyor, doktorumuza da yarın gideceğiz, gece uyuyamam ben🫤 var mı aramızda acaba sağlıkçı anneler💐
mysonmylove Deletedmom0099 ayy öyle midir ya ben bu bilgiyi bilmiyordum baktım düşük olunca korktum biraz😞 çok sağolun🫶🏻
mysonmylove incismom NE% 26 bizim, 40-74 arası değer vermişler LYM% 60, onun da değer aralığı 19-48 yazıyor, Diğerleri hep bir ya da iki sayı altında, onlar normaldir diye düşündüm, bu ikisi takıldı aklıma, Çok teşekkür ederim 🙏🏻💐
mysonmylove ikikizannesi doktorumuza yarın göstereceğiz, oğlum yaşıtlarına göre ufak biraz, ondan bakalım dedi bi doktorumuz, tam 18 aylık oldu, kilosu 9,400 geldi bugün
ikikizannesi mysonmylove bnm kizimda oyleydi minyon ufak defek bi cocuktu 4 yasindan sonra cok cok iyi oldu gelisimi suan 8 yasinda boylu poslu balik yagi ilikli kemik suyu mutlaka kullanin
ikikizannesi mysonmylove sonuclari simdi gordum bu degelrer normal kansizlik var oglunuzda o duzeldiginde diger kanlarda hemoglobin baglantili oldugu icin duzelir yakin zamanda bi enf gecirdiysede lym ona baglidir hicbir sorun yok yani cocuklarda bu degerler normal kabul edilir mutlaka ferrum alip kullanin
incismom mysonmylove afedersiniz geç yazdım. Biraz kansızlık var gibi oda bağışıklığı düşürmüş biraz. Anormal değer yükselişini veya azlığı yok.
mysonmylove ikikizannesi kemik suyu koyuyorum çorbalarına, buzlukta dondurmuştum, balık yağını başlamadım henüz ama doktor yarın tavsiye eder diye düşünüyorum, ben de eşim de çok zayıfmışız çocukken, bize çekmiş bizimki de🥰 bazen ister istemez düşünüyorum neden minik diye ama sağlıklı olsun da🙏🏻
mysonmylove ikikizannesi Allah razı olsun sizden içimi ferahlattınız🙏🏻❤️ Ferrum kan ilacı oluyor sanırım değil mi, doktor verir heralde yarın, vermezse de ben söylerim
ikikizannesi mysonmylove evet kan ilaci nedn ferrum dedim aylarca kizima ocean kullandim yukselmedi bir tek ferrum duzenledi gerekirse b 12 yazdirin d vit takviyesi yapin bu ucune dikkat ederseniz cocugun istahida fark edecektir hicbir sorun yok merak etmeyin iciniz rahat olsun birde propolisli karışımlar var migrosta beoo marka onlardanda tavsiye ederim
seyma7442liva Merhaba 2 aylık kizim var kan testi yaptilar laktat diye bir deger yuksek cikmis tekrar yapacaklar yarin bi sıkıntı olur mu? Cok korkuyorum bilgide vermediler.
ikikizannesi seyma7442liva gecmis olsun bu burdan yorumlanacak birsey degil malesef ne desek yanlis olur tek bir degere gore yorumlanmaz genel olarak dr bakip bilgi veirr
mysonmylove seyma7442liva inşallah güzel haber alırsınız yarın🙏🏻 Arkadaşların dediği gibi tek değere bakıp bişey söylemek çok doğru olmuyor sanırım, benim bilgim hiç yok zaten bu konularda, bebeklerin değerleri yetişkinlere göre farklı oluyor, daha küçükmüş bebişiniz, düzelmiştir belki, yarınki testte normal çıkar inşallah💐
mysonmylove ikikizannesi ben de ocean kullanmıştım hep🤦🏻♀️ Bugün verdim beeo arı ekmeği almıştım🥰 suda erittim meyve suyu gibi içirdim, pek sevmiyor ama ite kaka bi şekilde yedireceğim artık, yarın dediğiniz vitaminlerin hepsini soracağım doktora, çok çok teşekkür ederim tekrardan💐 siz de hep güzel haberler alın inşallah hayatta🙏🏻
ikikizannesi mysonmylove tsk ederim canim insallah evet malesef ocean hayal kirikligi oluyor ben cok dikkat edip duzenli vermeme ragmen kiziminda cok dusuktu kan degerleri kani toparlayinca istahida acildi kan degerleri cok onemli gercekten ama oglunun bagisikligi vs gayet iyi olmasi gerektigi gibi rahat rahat uyuyabilirsin saglikla buyut 💐