İlk anneliğim yardımcı olursanız sevinirim sadece anne sütü alıyor en son, 16 günlükken kontrolü varsı doktor kilosu iyi doyuyor dedi ama o günden sonra huyu daha da değişti sürekli elini emiyor meme diye aranıyor vermediğim de herkes aç bu doymuyor demek ki diyor kafam çok karışık