anneleri-bisalin Mrvll ocean mikrofer kullanıyordum 3 aydır kabız yaptı bırakınca düzeldi doktorum zaten newvet yazmıştı ben ocean almıştım şimdi newvit aldım deneyeceğiz bakalım
Yaduuu anneleri-bisalin newvit tadı çok fena. İçti mi bebeğiniz . Sürekli ögürerek kustu kızım. Tekrar denesem mi acaba
anneleri-bisalin Yaduuu daha vermedim yarın vereceğim ilk kez oceanda inanılmaz tatlı ortası yok mu bunların ya