Geçende böyle post açtım hiç alışkın değilim ağlar zırlardı şimdi hiçbişeye hali yok gibi😭kızlar sizinde bebekleriniz sıcakta böylemi🤷🏻♀️Artık şüpelenmeye başlıyacağım bir hastalığımı var diye normalde kolik gazına inanılmaz ağlardı şimdi hiç gıkı çıkmıyor