irem25 Merhabalar hanımlar oğluşum 5 aylık olacak. Fotoğraf nasıl ekleniyor yapamadım ama oğlumun nerdeyse 2 ay önce yaptırdığımız kolundaki aşı yeri iltihap olmuş gibiydi banyo yaptırdım şimdi bakayım dedim patlamış bişey olur mu normal mi 😞
cocomelon33 irem25 aşının tuttuğunun göstergesi bir süre daha iltihap olur kabuk bağlar bizimki baya geç geçti
pinkcloudy irem25 gayet normal aşıdan 2 ay sonra genelde çoğu kişi bunu yaşar bı sure oradan akinti gelir sonra kabuk bağlayıp iyileşir
Cancan-13-03 irem25 normal bizimde öyle olmuştu baya uzun sürmüştü iyileşmesi doktora göstermiştim çok güzel aşısı tutmuş kendisi patlayıp akacak iyileşecek sıkmayın siz demişti zamanla geçti şimdi normal iz var aşı tuttuğu için öyle oluyormuş yani
Sedoss02 irem25 benim ikizlerim de öyle oldu iki ay sonra sordum aşı tutmuş dediler iyi biseymis yani