Prensesannesiduru63 Merhaba. Öncelikle kolay gelsin şimdiden. Oğlum 32 aylık. Genel olarak uyumlu bir çocuktu zaten. Eğitimimiz 1,5 hafta da bitti. İlk günler tabiki her yere işedi ve kakasını yaptı. Yaptığı zamanlar korktu ve çekindi. Ama suratımı olabildiğince nötr tutarak ve sabırla “ Şimdilik böyle olsun ama bir daha ki sefere tuvalete yapacağız, çişin geldiğibde çiş demelisin ki seni tuvalete götürebileyim, biz oraya yapıyoruz” dedim. Tabi ki hemen olmadı. Ve ben genel olarak lazımlıktan ziyade klazöt adaptörü ile tuvale oturttum. Lazımlık hiç kullanmdık. 1,5 hafta da bitti dediğim gibi. Gece zaten yapmıyor. Uyutmadan önce gidiyoruz tuvalete. İlk başta oturmak istemedi ama ben tuvalette ona saçma sapan şeyler yaptım, güldürdüm, oyaladım. Biraz çocuğunuzu ne sevdiğini bilip ona göre oyunlar falan oynatırsanız daha iyi olur. Alıştırma külodu aldık ama çişini tamamen yapınca zaten tutmuyor. Sadece ufak kaçırmalarda sızdırmaz. Tavsiyem bol bol iç çamaşırı alın. İlk zamanlar yetiştirmesi zor oluyor, sürekli elimde yıkadım. Çok sakin olmalısınız, her çocuğun karakteri farklı. Benimki hemen uyum sağladı ama diğerleri daha uzun sürebilir. Ayrıca kaksını anlıyordum yüz ifadesinden falan ama çişi anlayamıyor insan. Bu yüzden yarım saatte bir sorun yada tuvalete götürün. Umarım kolay olur.🌺