Melek11111 bnmyavrm geçen hafta bındık sürekli emzırdım bşy olmadı uçakta ağlayan bebek de olmadı .Çok korkuyorduk bizde
Outlander bnmyavrm ben 45 günlükken bindim uçağa. Uçağa binmeden beklerken emzirmiştim toktu. Bide kalkarken sağdığım sütten verdim ve inerken de emzirdim hiç ağlamadı.
Deletedmom737383 bnmyavrm Kulakları için binmeden önce ve indikten sonra hemen emzirin hiç birşey olmaz 😊
Deletedmom737383 bnmyavrm Benim arkadaşlarım 1 aylık bebekleriyle gitti hiç bir sıkıntı olmadı korkma annesi🌺
Deletedmom737383 bnmyavrm Git kız valla bende 2 aylık ikizlerimle gidiyorum memleketime. Tek bebek olsa çoktan alıp gitmiştim de ikiz olunca babamız götürecek😊
bnmyavrm Deletedmom737383 2 aylik ikizz cok zor değil mi ben bir taneyle bunalima girdm 🥰rabbim canlarını sag etsin minnoslarimzn🥰
Deletedmom737383 bnmyavrm Olmaz mı kuzum zor tabi 🥺 bi de tek bakıyorum 🤷🏼♀️ ama rabbim bir şekilde güç kuvvet veriyor gerçekten 😊 aminnnn rabbim sağlık sıhhat versin bebişlerimize❤️