10.5 aylık bebeğim. Normaldd 3 saat uyanık kalır 1.5 saat uyurdu. Günde 2 uyku yapıyo. Akşamda 8 de uyur sabah 7 de uyanır. Ama 3 gündür 4 saat uyanık kalıp öyle uyuyo. Akşam da 9”-9.5 u buluyo uyuması. Sabah yine 7 de uyanıyo. Acaba uyanıklık saati mi uzadı yoksa geçici mi bilemedim. Sizinkiler kaç saat uyanık kalıyo