Bebeğim 1 saat boyunca çığlık ata ata ağladı. Uykusu olduğunu biliyorum ama bir türlü uyutamadım normalde memede uyuyor. Yatarak emiyor ama asla memeyi de tutmadı. Ne yaptıysam uyutamadım. Son çare ayağımda sallamak zorunda kaldım 1 dakikada uyuya kaldı resmen. Şu an 4 ay 20 günlük.