ilkgoz_agrim Kızlar kaşık maması veren var mı ne kadar veriyorsunuz kaç cc veriyorsunuz Ben ne zaman yapsam sürekli kalıyor Normal bir bebeğin ne kadar yemesi gerekiyor
Gokcecik ilkgoz_agrim ben bazen Aptamil bazen de Herobaby nin kaşık mamasını veriyorum ikizlerime, sabah 10 da akşam 10 da. Üzerinde yazan kadar yapıyorum ikisi de bitiriyo kalmıyo
Ejderhahavva ilkgoz_agrim 5 ayliksa fazla vermemenizi öneririm yani günde iki kez 100 +50 verseniz yeterli kabız yapabilir çünkü
yaseminkarakurt 5 aylık normal bir bebeğin kaşık maması yemesine gerek yok :) 6 ayı dolunca vermek lazım daha erken. Şimdi anne sütü, oda yoksa biberon maması vermeniz gerek
kiliclar [bilinmeyen] erken diye ağır gelip bitiremeyebilir ben 6 aydan sonra başladım aptamilin kaşıklarına iyi yiyordu kızım