Sfybsfyb bi anda bağırarak ağlıyorsa gaz sancısı olabilir. Benim bebeğimde gaz sancısı varsa uyku arasında çığlık atarak kalkıyor. Mama takviyesi yapmak kötü bişey değil doymadığını düşünüyorsanız yapın yeter ki aç kalmasınlar. Bizde meme mama olarak ilerliyoruz şikayetçi değilim. Doymadığı durumlarda günde bir ya da iki kere mama veriyorum