bsrt bir Sakaryalı olarak söylüyorum oranın havasına asla güven olmuyor. Öğlen yanarken bir bakıyorsunuz şarıl şarıl yağmur başlıyor. Akşamları üstünüze bir şey örtmeden yatacak kadar sıcak olmuyor. Bebişe uzun şeyler götürürseniz iyi olur sizin için. Şimdilik hava hep güneşli görünüyor gündüzleri ama dediğim gibi sakaryanın havasına güven olmuyor çok çabuk değişebiliyor. Şu an denize havuza giriliyor sıcaklık iyi