Eysar ben de 3.ye hamile kaldığımda
Büyüğü 3 yaş
Küçüğü 7 aylikti
Korunuyorduk ama olan oldu şimdi 15 haftaligim alıştım isyan etmiyorum 3 cocuk isteyen biriydim erkenden bu defteri belki bir tık daha zorlanarak kapatmış olacağım.
Her şey bu denli zorken psikolojinizi de bozup kendinizi daraltip iyice bunalmayin derim, sağlık olsun hayrli olsun 🌹