zubeyde_vs1 Oğlum 6 aylık dün sünnet oldu? Dikkat edilmesi gerekenler nelerdir kızlar?? Her doktor detaylı bilgi vermiyor malesef
Elifglarda zubeyde_vs1 zubeyde_vs1 canım doktor bize krem verdi sargı bezinin üstüne ceviz büyüklüğünde döküp üzerine kapatır sonra bezini bağlardım. Zaten 4. Gun hiçbişeyi kalmadi 2 aylikken yaptırdık
KuzeyiinAnnesii zubeyde_vs1 4 5 gün hametan sıktım pipisine bezine yapışmasın diye vazelin sürdüm beze sonra kontrole gittik sıyırma işlemini bez içinde olduğu müddetçe hergün yapıcaksınız yoksa bitik olur
Ser-123 zubeyde_vs1 biz yeni olduk köpük bardağın alt kısmını kestik pipiye koyduk en azından bez e yapışmıyor ilk 2 gün batikon 3 günde fujidin krem şimdi iyi 10 gün oldu bardak işe yarıyor
Hndnckn zubeyde_vs1 canım sana sunu onerebılırım kutu bardağın dibinden yarısını keserek pipisini ıcıne alıp oyle bezleyın bez falan değmezse daha rahat gecırırsnz ve sık sık kremlerını surun.
KuzeyiinAnnesii zubeyde_vs1 yapışıyor dikiş yerne sıyırmak gerekiyor kontrole gittiğinizde doktorunuz söylücekdir
gizanne @zubeyde_vs1 Biz de geçen gün 5 aylıkken yaptırdık. Eve gider gitmez sargı bezini üzerine bol kantaron yağı sürüp çıkardık. Üzerine bir ağrı kesici krem bir de rif vermişti doktor antibiyotik, onları sürdük. Bezine değmesin diye de köpük bardak koyduk. 3 gün ilaçları kullandık. 4.gün kontrole gittik. Bardağı çıkarın ilaçları bırakın yerine her alt değiştirmede kantaron sürün dedi. Dikişleri hemen düşsün diye de her gün banyo yaptırın dedi. Ama kontrole gidene kadar 4 gün banyo yaptırtmamıştı. Tüm doktorlar farklı tabi. Bizimki bunları söyledi.
Yasinuguriklima zubeyde_vs1 canım yapman gereken tek şey var zeytinyağı ilk eve geldiğinde sargı bezinin üzerine dök altını açtıkça az az damlat yumusatip sargisi düşsün diye 1 gün sonra kendiliğinden düşer zaten sonrada az az zeytinyağı surebilirsin ama çok değil sürekli yumuşak ıslak gibi kalırsa geç iyileşir kuruması lazım dikislerin düşmesi için. 3-4 güne iyileşir inşallah birde ben yarim kundak yapmıştım bacaklarını oynatıp kapatmasın diye 2-3 gün falan yaparsan iyi olur çünkü 6 aylık olmuş sürekli hareket ettirmek ister donmek ister bi süre dikkat edeceksin kucağına aldığında falan hafif şişlik morluk olabilir ama kanama çok olursa doktora götür hafif ama az sızıntı şeklinde olabilir . Durmazlar huysuzluk yaparsa ağrı kesici surup verebilirsin birde idrarini yaparken özellikle ilk idrarda çok ağrı olur biraz ağlar ama diğerleri o kadar acıtmaz dikislerde 1 ayı bulur düşmesi bende 4.5 aylıkken yaptırmıştım canım hayırlı olsun ve geçmiş olsun sunnetiniz inşallah tez zamanda iyileşir
zubeyde_vs1 Yasinuguriklima öncelikle teşekkür ederim. Dün sabah sünnet oldu akşamına sarısı düştü 3 gün sonra krem sürmeye başla dedi. Dediğiniz gibi hareketli sıkıntı olmaz dedi doktor da dikkat etmeye çalışıyorum
Gokcecik Biz 5 gün önce yaptırdık tam 4aylıktı oğlum, ben krem sürmem gerektiğini düşünürken doktorunuz sakın krem sürme çişiyle iyileşecek dedi. Sünnet külotu da almadım beziyle durdu sadece. Şimdi çok şükür gayet iyi. Sadece 1 hafta yıkamamak gerekiyor
zubeyde_vs1 Gokcecik 3 gün sonra verdiği kremi sürmemi önerdi. Karton bardak koydunuz mu ı kimi koy diyor kimi koyma