Bebeğim 1 ay 5 günlük 30 gün sadece anne sütüyle beslendi ve doktor kilosunun iyi olduğunu doyduğunu söyledi. Aşırı da gazlı bir bebek sürekli ağlıyor son 1 haftadır ıkınmaktan göğsümü almıyor zorla veriyorum ağzına kızarıp bırakıyor. Emzirsem de ağlamaya devam ediyor gazı var zannedip saatlerce dolandırıyoruz kucakta gazı çıksa da ağlamaya devam ediyor. 1 2 saat ağlamakla geciyor gözleri kızariyor en son sakinlesip uyuyor. Cevremde ki herkes doymadığı için ağladığını söyleyip duruyor haliyle sütüm yetmiyor mu diye düşünmeye basladim doktor yetiyor dese de mama ya başladım antikolik bi mama kullanıyorum 1 haftadır ve eskisi kadar ağlamıyor bebeğim. Önce emziriyorum sonra mama veriyorum gazı da cıktıktan sonra gayet sakin bir sekilde duruyor. Sizce de doymadigi icin mi bağırmış şimdiye kadar doktorumuz kilosu normal mama vermeyin demisti sizce ne yapmaliyim bebegim mama yediginde ağlamıyor